otrdiena, 2015. gada 13. janvāris

Bloknots " ZIEMA "


Es jau sen gribēju paštaisītu bloknotu un kā lai es pie tāda tieku,jātaisa bija tik pašai. Nu,un,lūk, mans pirmais nopietnais bloknots.Bloknota lapaspuses taisīju no printējamā papīra,lapas sašujot ar šujmašīnas palīdzību un piešujot tās pie scrapbook dizaina papīra.Bloknota vāku taisīju no kartona, kuru aplīmēju ar filci un pa virsu apvilku ar mēbeļu audumu.Albumam ielīmēju atlasa lentītes grāmatzīmi, kuru izrotāju ar pērlītēm un metāla sniegpārsliņu.Bloknots aizsienās ar lentītes palīdzību.

 Bloknota veidošanas pamācības meklēšana atveda mani uz blogu Серафима ,kurā atradu video pamācību krievu valodā.Noskatījos un ķēros klāt.Nu,lūk,tāds man sanāca,protams, ir kļūdiņas ,bet kur nu bez tām.

 Bloka izmērs ir 15 x 21 cm.

Nedaudz tapšanas process.

4 komentāri:

  1. Блокноты делать это такое удовольствие!! Отличный и оригинальный получился!!

    AtbildētDzēst